Het is natuurlijk erg vervelend als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, maar geen zorgen! We helpen je graag verder. Doorloop eerst de volgende stappen:

  1. Track & Trace-code controleren
    • Een dag voor de levering: Je ontvangt de Track & Trace-code via e-mail.
    • Controleer de status: Soms kan de leveringstijd of -datum veranderen.
  2. Bezorgadres verifiëren
    • Controleer je gegevens: Zorg ervoor dat je het juiste bezorgadres hebt opgegeven. Dit adres vind je terug op je orderbevestiging en/of pakbon.
  3. Wat als je niet thuis bent?
    • Nieuwe leverpoging: Als je niet thuis bent bij de eerste leverpoging, wordt de bestelling een week later opnieuw aangeboden.
    • Nieuwe Track & Trace: Je ontvangt opnieuw een Track & Trace-code om de levering te volgen.
    • Pakket achterlaten:
      • Bezorgerinitiatief: In sommige gevallen kan de bezorger besluiten het pakket achter te laten. In dit scenario ligt de verantwoordelijkheid bij de bezorger.
      • Klanttoestemming: Als jij als klant expliciet toestemming hebt gegeven voor het achterlaten van het pakket, valt de verantwoordelijkheid voor het pakket bij jou.

Als deze stappen je niet verder helpen, neem dan gerust contact met ons op voor meer ondersteuning.