Bestelling plaatsen2022-12-08T10:46:55+01:00
Bestelling plaatsen2022-12-01T15:19:33+01:00

Het plaatsen van je bestelling hebben wij zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Binnen een paar stappen stel je het product samen en plaats je deze in je winkelmand. Heb je alles toegevoegd aan je bestelling? Dan kan je hem afrekenen!

Product configureren

Meet de maten van het gewenste product eerst in. Zo weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt. Zoek naar het gewenste product in de webshop. Je kunt nu eenvoudig de stappen in de product-configurator doorlopen om het product op maat te stellen. Kies de gewenste kleur en eventueel het type gaas. Nadat alle stappen doorlopen zijn wordt onderaan het product de juiste prijs weergegeven. Klik op ‘toevoegen aan winkelwagen’ om het product in je winkelwagen te plaatsen. Herhaal deze stappen wanneer je meerdere producten wilt bestellen.

Winkelwagen

Je winkelwagen vind je rechts bovenin de groene balk. Vanuit de winkelwagen kun je afrekenen of een artikel verwijderen

Afrekenen

Hier vul je het factuur- en, indien van toepassing een afwijkend, afleveradres in en selecteert daarna de verzend- en betaalwijze.

Je ontvangt binnen 10 tot 15 minuten na het afrekenen van jouw bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Daarna houden we je op de hoogte van de status van je order. Uiterlijk één dag voor levering ontvang je een e-mail met de track and trace code. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even je spamfolder.

Order wijzigen of annuleren2023-02-01T09:55:43+01:00

Heb je een fout gemaakt bij het plaatsen van je order of wil je je order annuleren? Geen probleem! Je kunt je order binnen 4 uur na het plaatsen annuleren. Let wel op: zodra je order is geplaatst, gaat deze direct in productie bij onze fabriek.

Is deze annuleringstermijn zijn verstreken en wil je toch nog annuleren, dan helpen wij je graag bij het vinden van een oplossing. Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar klantenservice@horrenstunter.nl.

Wil je nog iets aanpassen aan je order voordat deze is ingepland bij onze fabrikant(en)? Dan kun je dit doorgeven via klantenservice@horrenstunter.nl. Houd er rekening mee dat aanpassingen niet altijd mogelijk zijn en dat de levertijd van de order hierdoor langer kan worden.

Telefonisch bestellen2022-12-07T15:09:58+01:00

Helaas kan er bij een webshop niet telefonisch besteld worden. Bestellingen moeten gedaan worden via onze website.
Kom je er zelf niet goed uit? Probeer dan een naaste om hulp te vragen. Lukt dat ook niet? Neem dan contact met ons op!

Titel