Klantenservice van Horrenstunter.nl

Veel informatie kan je hier vinden. Heb je een andere vraag of wil je liever iemand spreken? Bel ons dan via (085) 060 87 38.

Direct zelf regelen

Dat kan op deze pagina

Klik hier om naar je facturen te gaan
Klik hier om naar ons serviceformulier te gaan

Binnen 14 dagen mag je zonder opgaaf van reden jouw product(en) retourneren. Dit gaat in vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen. Wij accepteren alleen ongebruikte producten, in de originele verpakking en vooraf aangemeld via het retourformulier.

We zullen het bedrag van het product retour storten op de zelfde wijze als dat de betaling is voldaan. Tenzij je liever een ander product wilt ontvangen. Neem dan even contact met onze klantenservice op.

Maatwerk producten

Producten welke op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd. Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en daardoor uitgesloten van het herroepingsrecht.

Bestellen & betalen

Bij Horrenstunter.nl kan je op de volgende wijze betalen:

  • iDeal
  • Betaling per bankoverschrijving
  • Bancontact
  • CreditClick (in delen betalen) vanaf € 250,- orderwaarde

Alle betaalopties zijn gratis, wij hanteren geen toeslagen, ongeacht de betaaloptie.

Het plaatsen van je bestelling hebben wij zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Binnen een paar stappen stel je het product samen en plaats je deze in je winkelmand. Heb je alles toegevoegd aan je bestelling? Dan kan je hem afrekenen!

Product configureren

Meet de maten van het gewenste product eerst in. Zo weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt. Zoek naar het gewenste product in de webshop. Je kunt nu eenvoudig de stappen in de product-configurator doorlopen om het product op maat te stellen. Kies de gewenste kleur en eventueel het type gaas. Nadat alle stappen doorlopen zijn wordt onderaan het product de juiste prijs weergegeven. Klik op ‘toevoegen aan winkelwagen’ om het product in je winkelwagen te plaatsen. Herhaal deze stappen wanneer je meerdere producten wilt bestellen.

Winkelwagen

Je winkelwagen vind je rechts bovenin de groene balk. Vanuit de winkelwagen kun je afrekenen of een artikel verwijderen

Afrekenen

Hier vul je het factuur- en, indien van toepassing een afwijkend, afleveradres in en selecteert daarna de verzend- en betaalwijze.

Je ontvangt binnen 10 tot 15 minuten na het afrekenen van jouw bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Daarna houden we je op de hoogte van de status van je order. Eén dag voor levering ontvang je een e-mail met de track and trace code. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

De terugbetaling word altijd gedaan op de rekening waar je mee hebt betaald. Heb je via iDeal betaald? Dan boeken wij via onze internetkassa het bedrag retour. Mocht je rekeningnummer of betaalwijze niet bij ons bekend zijn dan vragen we om deze. Waarna we het bedrag retour storten.

Normaliter staan retourbetalingen binnen 48 uur weer op de rekening van de klant. Soms duurt het iets langer. Dat verschilt per bank. Is het bedrag na drie werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

De factuur is het garantiebewijs. Deze versturen wij altijd per mail als bijlage wanneer de betaling is geslaagd.

Bezorgen & afhalen

De actuele levertijden houden wij bij op deze pagina.

Nadat je bestelling in productie is genomen ontvang je een mailtje met daar in de verwachte leverweek. Een dag voor levering ontvang je de track and trace code.
Afwijkende RAL-kleuren hebben een langere levertijd. Tijdens vakantieperiodes kunnen de levertijden uitlopen.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland

€ 0,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 25,- wijzigen afhalen naar verzenden*
€ 16,50 voor bestellingen onder de € 250,-*
Gratis voor bestellingen vanaf € 250,-*

*Waddeneilanden toeslag van €30,- per bestelling

België

€ 35,- per bestelling

Je verwacht je bestelling maar is niet ontvangen. Dat is erg vervelend maar geen paniek. Controleer eerst onderstaande zaken:

Track and trace

Een dag voor levering ontvang je de Track & Trace code. Controleer deze eerst of het tijdsvlak of aflever dag is verschoven.

Bezorgadres

Controleer of je het juiste bezorgadres hebt ingevuld

Niet thuis?

Dan word de bestelling opnieuw aangeboden door de transporteur. Je ontvangt een dag voor levering een nieuwe Track & Trace code om de bestelling te volgen

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Wil je jouw adres aanpassen? Dat kan door in te loggen in jouw account waar je je adres kan aanpassen.

Heb je geen account aangemaakt? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Inloggen

Inmeten & monteren

Voor alle producten hebben wij meetinstructies gemaakt. Deze vind je bij het betreffende product onder de omschrijving. Ook hebben we een handig overzicht gemaakt op deze pagina.

Kom je er niet helemaal uit?

Neem dan contact op met klantenservice.

Voor alle producten hebben wij een montagehandleiding gemaakt. Deze vind je bij het betreffende product onder de omschrijving.

Kom je er niet helemaal uit?

Neem dan contact op met klantenservice.

Garantie & service

Op alle producten geeft Horrenstunter.nl twee jaar garantie bij normaal gebruik. Op koorden en gaas geeft Horrenstunter.nl één jaar garantie.

Garantie aanvraag insturen?

Gebruik dan dit formulier.

Het kan voorkomen dat je hor niet meer lekker werkt. Hiervoor hebben wij probleemoplossers gemaakt.
Deze kan je hier vinden.

Horrenstunter.nl is verantwoordelijk voor het transport van de bestelling. Mocht een product onverhoopt onherstelbaar beschadigd aankomen, dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Mocht reparatie wel mogelijk zijn houden wij ons het recht voor het product te repareren. We zouden het fijn vinden als u de schade direct aan de chauffeur meldt (mocht de schade zichtbaar zijn) en het product niet accepteert, maar ook als u de schade pas ziet als de chauffeur al weg is zullen wij het product gewoon herstellen of vervangen. Om schades te kunnen behandelen vragen wij deze binnen 12 uur na ontvangst aan ons te melden.

Een hor koop je niet dagelijks, daarom begrijpen wij dat er vragen zijn over onze producten.
Domme vragen bestaan niet maar veelgestelde vragen wel. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen met een antwoord op deze pagina op een rij gezet.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?

Wij helpen je graag verder!