Betaalmogelijkheden2022-12-08T10:44:39+01:00
Klarna ‘Betaal later’ Uitleg2023-08-22T11:42:05+02:00

Met de ‘Betaal later’ optie van Klarna, krijgen klanten de mogelijkheid om hun aankopen binnen 30 dagen na aankoop te betalen. Bij het kiezen van deze betaalmethode tijdens de eerste check-out, dienen klanten hun naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum in te voeren. Na deze stap voert Klarna een kredietwaardigheidscontrole uit. Bij een positieve beoordeling wordt de klant geregistreerd in het Klarna-systeem.

Wat te doen bij het ontvangen van een Klarna factuur zonder de artikelen te hebben ontvangen?

Als een klant een factuur van Klarna ontvangt zonder de bestelde artikelen te hebben ontvangen, moeten de volgende stappen worden gevolgd:

  1. De klant dient een geschil aan te maken bij Klarna en aan te geven dat de bestelling nog niet is ontvangen.
  2. Klarna zal de factuur vervolgens voor 14 dagen pauzeren.
  3. Het is ook belangrijk dat de klant dit incident bij ons meldt, zodat we de situatie verder kunnen onderzoeken en oplossen.

Overzicht betaalmogelijkheiden2023-08-22T11:36:00+02:00

Bij Horrenstunter.nl kan je op de volgende wijze betalen:

  • iDeal
  • Betaling per bankoverschrijving
  • Bancontact
  • CreditClick (in delen betalen)
  • Klarna ‘Betaal later’

Alle betaalopties zijn gratis, wij hanteren geen toeslagen, ongeacht de betaaloptie.

Titel