Order niet ontvangen2022-12-08T10:53:48+01:00
Order niet in één keer geleverd2023-02-01T09:49:16+01:00

Wanneer je een order hebt geplaatst met verschillende producten, is het mogelijk dat deze los van elkaar worden verstuurd. Dit doen we om onze levertijden zo kort mogelijk te houden en om jou zo snel mogelijk te kunnen blij maken.

Bij elke deellevering ontvang je een track & trace code waarmee je het verloop van je pakket kunt volgen. Mocht er toch iets niet in orde zijn met de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Order niet ontvangen2023-11-14T09:48:27+01:00

Het is natuurlijk erg vervelend als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, maar geen zorgen! We helpen je graag verder. Doorloop eerst de volgende stappen:

  1. Track & Trace-code controleren
    • Een dag voor de levering: Je ontvangt de Track & Trace-code via e-mail.
    • Controleer de status: Soms kan de leveringstijd of -datum veranderen.
  2. Bezorgadres verifiëren
    • Controleer je gegevens: Zorg ervoor dat je het juiste bezorgadres hebt opgegeven. Dit adres vind je terug op je orderbevestiging en/of pakbon.
  3. Wat als je niet thuis bent?
    • Nieuwe leverpoging: Als je niet thuis bent bij de eerste leverpoging, wordt de bestelling een week later opnieuw aangeboden.
    • Nieuwe Track & Trace: Je ontvangt opnieuw een Track & Trace-code om de levering te volgen.
    • Pakket achterlaten:
      • Bezorgerinitiatief: In sommige gevallen kan de bezorger besluiten het pakket achter te laten. In dit scenario ligt de verantwoordelijkheid bij de bezorger.
      • Klanttoestemming: Als jij als klant expliciet toestemming hebt gegeven voor het achterlaten van het pakket, valt de verantwoordelijkheid voor het pakket bij jou.

Als deze stappen je niet verder helpen, neem dan gerust contact met ons op voor meer ondersteuning.

Titel