Sorry, er is iets fout gegaan.

Bij Horrenstunter.nl streven wij er naar zo snel mogelijk, tegen de scherpste prijzen jouw bestelling te produceren en te versturen. Helaas maken ook wij en onze partners wel eens een fout. Waar mensen werken worden immers fouten gemaakt. Uiteraard doen wij ons best dit zo snel mogelijk voor de klant op te lossen.

Wat nu?

Onze klantenservice heeft jouw retourformulier ontvangen, bekeken en besproken. En we gaan een nieuw artikel leveren. Het oude artikel word mee terug genomen door de transporteur wanneer deze het nieuwe artikel komt leveren.

Het herleveren gaat in de volgende stappen:

  • Je ontvangt een nieuwe opdrachtbevestiging
  • Je ontvangt een retrourbon voor het foute artikel
  • Je pakt het artikel in zodat deze niet kan beschadigen tijdens het transport (transportschades zijn helaas voor rekening van de klant) en plakt de retourbon zichtbaar op de verpakking
  • Het nieuwe artikel word geleverd en het foutieve artikel word mee retour genomen
  • De retour word ontvangen bij Horrenstunter en beoordeeld
  • Is het artikel in goede orde ontvangen en de klacht is terecht, dan krijg je een creditnota op de nieuwe opdrachtbevestiging. Mocht het artikel onverhoopt beschadigd zijn, niet ontvangen, niet (goed) verpakt of de klacht is onterecht dan nemen we even contact met je op via de mail of telefoon. Op onterechte klachten ontvang je geen creditnota en moet de factuur voor de nieuwe order binnen de gestelde termijn worden voldaan.