Garantie en reparatie
Je vindt hier ons service formulier. Je kan deze invullen bij het ontvangen van een verkeerd product, manco of beschadiging van jouw bestelling. Je kan hier ook gemakkelijk een nieuw reparatieverzoek indienen.
Service aanvraag formulier
Je krijgt vooraf een prijsopgave per mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:
- Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.
Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.
Nee, dat is gratis wanneer het garantie is. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.
Gebruik het verzendlabel in je mail, print ‘m uit en plak ‘m op de doos. Geen printer? Neem dan even contact met ons op! Je product word afgehaald waar jij wilt en afgeleverd bij ons ter reparatie of breng je product zelf bij ons in Bleiswijk.
Geen garantie? Dan zullen we vooraf de verzendkosten met je bespreken, deze verschillen per product.
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het formulier.