Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog bij de fabrikanten in te plannen en binnen 20 werkdagen aan de transporteur aan te bieden. De transporteur kan nog enkele dagen nodig hebben om uw bestelling uit te leveren. Echter lukt het ons niet altijd om dit termijn na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Door de COVID-19 pandemie kan de levertijd uitlopen met één tot twee weken.

Op de hoogte blijven van uw bestelling?

De status van uw bestelling kunt u volgen in uw account. Het is dan wel noodzakelijk dat u tijdens het afrekenen een account aanmaakt.
Inloggen op uw account? Klik op de onderstaande knop.

Inloggen? Klik hier!

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 0,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 16,50 voor bestellingen onder de € 250,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 250,-

Transporteurs

Levering verloopt via de transportdienst NE distiservice, deze is gespecialiseerd in transport van kwetsbare goederen. Wanneer uw bestelling door de transporteur is geaccepteerd ontvangt u bericht en een track and trace mogelijkheid vanuit planning@ne.nl. Een deel van onze onderdelen en kleinere bestellingen versturen we via PostNL.

Transportschade

Horrenstunter.nl is verantwoordelijk voor het transport van uw bestelling. Mocht een product onverhoopt beschadigd aankomen, dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. We zouden het fijn vinden als u de schade direct aan de chauffeur meldt (mocht de schade zichtbaar zijn), maar ook als u de schade pas ziet als de chauffeur al weg is zullen wij het product gewoon herstellen of vervangen. Om schades te kunnen behandelen moeten deze uiterlijk binnen 12 uur na ontvangst aan ons gemeld worden.