LET OP! Op dit moment is onze reactietijd langer dan wenselijk. Bijna alle vragen die wij krijgen over het inmeten, hebben we zo uitgebreid mogelijk beantwoord in onze meetinstructies. Wil je graag weten wanneer je de bestelling mag ontvangen? Hier hebben wij bij de bevestiging van de order een leverweek over gecommuniceerd, is deze verstreken? Stuur ons dan een e-mail, vergeet niet je ordernummer hierbij te vermelden.

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen, in standaard RAL-kleuren, die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog bij de fabrikanten in te plannen en binnen 20 werkdagen aan de transporteur aan te bieden. De transporteur kan nog enkele dagen nodig hebben om uw bestelling uit te leveren. Echter lukt het ons niet altijd om dit termijn na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Afwijkende RAL-kleuren hebben een levertijd van 30 werkdagen.

Poststukken worden binnen 1 – 3 werkdagen bij de PostNL aangeboden.

Op de hoogte blijven van uw bestelling?

De status van uw bestelling kunt u volgen in uw account. Het is dan wel noodzakelijk dat u tijdens het afrekenen een account aanmaakt.
Inloggen op uw account? Klik op de onderstaande knop.

Inloggen? Klik hier!

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland

€ 0,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 0,- Afhalen Momenteel niet mogelijk 
€ 25,- wijzigen afhalen naar verzenden
€ 16,50 voor bestellingen onder de € 250,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 250,-

België

€ 30,25 per bestelling

Transporteurs

Levering verloopt via de fabrikant of transportdienst Offsizeparcel, deze zijn gespecialiseerd in transport van kwetsbare goederen. Wanneer uw bestelling door de transporteur is geaccepteerd ontvangt u bericht en een dag voor levering track and trace. Een deel van onze onderdelen en kleinere bestellingen versturen we via PostNL.

Transportschade

Horrenstunter.nl is verantwoordelijk voor het transport van uw bestelling. Mocht een product onverhoopt onherstelbaar beschadigd aankomen, dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Mocht reparatie wel mogelijk zijn houden wij ons het recht voor het product te repareren. We zouden het fijn vinden als u de schade direct aan de chauffeur meldt (mocht de schade zichtbaar zijn) en het product niet accepteerd, maar ook als u de schade pas ziet als de chauffeur al weg is zullen wij het product gewoon herstellen of vervangen. Om schades te kunnen behandelen vragen wij deze binnen 12 uur na ontvangst aan ons te melden.