Direct zelf regelen2022-12-08T10:39:15+01:00
Order niet in één keer geleverd2023-02-01T09:49:16+01:00

Wanneer je een order hebt geplaatst met verschillende producten, is het mogelijk dat deze los van elkaar worden verstuurd. Dit doen we om onze levertijden zo kort mogelijk te houden en om jou zo snel mogelijk te kunnen blij maken.

Bij elke deellevering ontvang je een track & trace code waarmee je het verloop van je pakket kunt volgen. Mocht er toch iets niet in orde zijn met de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Product retourneren2024-01-30T10:09:38+01:00

Binnen 14 dagen mag je zonder opgaaf van reden jouw product(en) retourneren. Dit gaat in vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen. Wij accepteren alleen ongebruikte producten, in de originele verpakking en vooraf aangemeld via het retourformulier.

Let op: bij het retourneren van producten worden retourkosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen 30% van het aankoopbedrag van de producten. Het retourneren van de producten is op eigen kosten. Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn om beschadiging tijdens transport te voorkomen.

We zullen het bedrag van het product (minus de retourkosten) retour storten op dezelfde wijze als dat de betaling is voldaan, tenzij je liever een ander product wilt ontvangen. Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Maatwerk producten

Producten welke op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd. Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en daardoor uitgesloten van het herroepingsrecht.

Schade of service melden2022-12-07T14:58:39+01:00

Wij vinden het heel vervelend dat er wat mis is. Het melden van een schade of het maken van een service melding kan je doen via het service-formulier. Dan kunnen wij je sneller helpen.

Facturen bekijken2022-12-08T09:41:46+01:00

Nadat de betaling is voldaan ontvang je de factuur. Die sturen wij per mail tegelijk met de bevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Dan kan je de facturen terugvinden in jouw account! Geen account gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Order status bekijken2023-02-01T09:42:11+01:00

Het bekijken van de huidige status van je order is mogelijk op onze website. Door het invoeren van je e-mailadres en ordernummer op deze pagina, kun je eenvoudig de status van je bestelling bekijken.

Wij houden je tijdens het productieproces van je bestelling op de hoogte via e-mail. Je ontvangt updates over wanneer je bestelling in productie is, wanneer deze is verzonden vanuit de fabriek en wanneer we verwachten dat de vervoerder je bestelling in bezit heeft. Een dag voor de bezorging ontvang je een track & trace code waarmee je het verloop van je pakket tot aan de voordeur kunt volgen.

Let op: om de status van je order te bekijken, is het belangrijk om je ordernummer bij de hand te hebben. Dit nummer staat vermeld in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je order.

Order wijzigen of annuleren2023-02-01T09:55:43+01:00

Heb je een fout gemaakt bij het plaatsen van je order of wil je je order annuleren? Geen probleem! Je kunt je order binnen 4 uur na het plaatsen annuleren. Let wel op: zodra je order is geplaatst, gaat deze direct in productie bij onze fabriek.

Is deze annuleringstermijn zijn verstreken en wil je toch nog annuleren, dan helpen wij je graag bij het vinden van een oplossing. Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar klantenservice@horrenstunter.nl.

Wil je nog iets aanpassen aan je order voordat deze is ingepland bij onze fabrikant(en)? Dan kun je dit doorgeven via klantenservice@horrenstunter.nl. Houd er rekening mee dat aanpassingen niet altijd mogelijk zijn en dat de levertijd van de order hierdoor langer kan worden.

Titel