Bestellen & betalen2022-12-08T10:39:23+01:00
Klarna ‘Betaal later’ Uitleg2023-08-22T11:42:05+02:00

Met de ‘Betaal later’ optie van Klarna, krijgen klanten de mogelijkheid om hun aankopen binnen 30 dagen na aankoop te betalen. Bij het kiezen van deze betaalmethode tijdens de eerste check-out, dienen klanten hun naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum in te voeren. Na deze stap voert Klarna een kredietwaardigheidscontrole uit. Bij een positieve beoordeling wordt de klant geregistreerd in het Klarna-systeem.

Wat te doen bij het ontvangen van een Klarna factuur zonder de artikelen te hebben ontvangen?

Als een klant een factuur van Klarna ontvangt zonder de bestelde artikelen te hebben ontvangen, moeten de volgende stappen worden gevolgd:

  1. De klant dient een geschil aan te maken bij Klarna en aan te geven dat de bestelling nog niet is ontvangen.
  2. Klarna zal de factuur vervolgens voor 14 dagen pauzeren.
  3. Het is ook belangrijk dat de klant dit incident bij ons meldt, zodat we de situatie verder kunnen onderzoeken en oplossen.

Factuur en garantie2022-12-07T13:39:11+01:00

De factuur is het garantiebewijs. Deze versturen wij altijd per mail als bijlage wanneer de betaling is geslaagd.
Factuur niet ontvangen? Controleer dan eerst de spamfolder.

Retourbetalingen2022-12-07T14:58:08+01:00

De retourbetaling/terugbetaling word altijd gedaan op de rekening waar je mee hebt betaald. Heb je via iDeal betaald? Dan boeken wij via onze internetkassa het bedrag retour. Mocht je rekeningnummer of betaalwijze niet bij ons bekend zijn dan vragen we om deze. Waarna we het bedrag retour storten.

Normaliter staan retourbetalingen binnen 48 uur weer op de rekening van de klant. Soms duurt het iets langer. Dat verschilt per bank. Is het bedrag na drie werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Bestelling plaatsen2022-12-01T15:19:33+01:00

Het plaatsen van je bestelling hebben wij zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Binnen een paar stappen stel je het product samen en plaats je deze in je winkelmand. Heb je alles toegevoegd aan je bestelling? Dan kan je hem afrekenen!

Product configureren

Meet de maten van het gewenste product eerst in. Zo weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt. Zoek naar het gewenste product in de webshop. Je kunt nu eenvoudig de stappen in de product-configurator doorlopen om het product op maat te stellen. Kies de gewenste kleur en eventueel het type gaas. Nadat alle stappen doorlopen zijn wordt onderaan het product de juiste prijs weergegeven. Klik op ‘toevoegen aan winkelwagen’ om het product in je winkelwagen te plaatsen. Herhaal deze stappen wanneer je meerdere producten wilt bestellen.

Winkelwagen

Je winkelwagen vind je rechts bovenin de groene balk. Vanuit de winkelwagen kun je afrekenen of een artikel verwijderen

Afrekenen

Hier vul je het factuur- en, indien van toepassing een afwijkend, afleveradres in en selecteert daarna de verzend- en betaalwijze.

Je ontvangt binnen 10 tot 15 minuten na het afrekenen van jouw bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Daarna houden we je op de hoogte van de status van je order. Uiterlijk één dag voor levering ontvang je een e-mail met de track and trace code. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even je spamfolder.

Bij het afronden van de order zie ik opties/extra kosten, wat zijn dat?2023-01-30T10:19:05+01:00

Bij het samenstellen van de producten op onze website krijg je diverse opties. Sommige zijn zichtbaar, zoals bijvoorbeeld een afwijkend type gaas of stof, en sommige zijn onzichtbaar, zoals prijs staffels op de breedte en hoogte van de producten.
De prijs die je bij het product ziet staan is de prijs inclusief de ‘extra kosten’ en ook altijd de prijs die je bij het afrekenen moet voldoen. Alleen zie je bij het afrekenen de opbouw van deze opties.

Gaas opties2022-12-07T13:48:14+01:00

Voor onze raamhorren hebben wij verschillende gaas opties. Denk aan anti-pollen-gaas, petscreen, zwart gaas en grijs gaas.

Bekijk onderstaande tabel voor al onze horren en welke gaasopties er beschikbaar zijn.

Type horGrijs gaasZwart gaasPollengaas*Petscreen
InzethorJaJaJaJa
KlemhorJaJaJaJa
Rolhor windvastJaNeeNeeNee
VoorzethorNeeJaNeeNee
Inzet PlisséhorNeeJaNeeNee
Voorzet PlisséhorNeeJaNeeNee
SupplenteNeeJaNeeNee

*Dit speciale anti-pollen-gaas is alleen leverbaar in de kleur zwart en houdt 99% van alle pollen tegen. Het pollenwerend gaas laat wel wat minder licht en lucht door dan het ‘normale’ horrengaas. Bij pollenwerend horrengaas kan er aan de randen van de hor plooivorming ontstaan of oneffenheden in het gaas voordoen. Dit komt doordat dit speciale pollengaas strakker en stugger is en daardoor anders van structuur is. Ook kan het voorkomen dat er golfjes of in het gaas of donkere/lichtere banen in het gaas zitten. Gelukkig heeft dit geen effect op de werking van het gaas.

Afwijkende RAL-kleur2022-12-07T13:47:32+01:00

Ja, dat is uiteraard mogelijk. Bij de producten heb je keuze uit de ‘standaard’ kleuren welke altijd op voorraad zijn. Staat de gewenste RAL-kleur er niet tussen? Dan kan je kiezen voor de optie ‘anders’ en kan je de vier cijfers van de gewenste andere RAL-kleur invoeren.

Let op: Wij kunnen alleen RAL-kleuren leveren. Verfcodes van bouwmarkten ect. kunnen wij helaas niet leveren. Kijk dan welke RAL kleur hier het dichtst bij in de buurt komt. Het kan dan wel voorkomen dat de RAL-kleur niet volledig dezelfde kleur of tint is.

Order wijzigen of annuleren2023-02-01T09:55:43+01:00

Heb je een fout gemaakt bij het plaatsen van je order of wil je je order annuleren? Geen probleem! Je kunt je order binnen 4 uur na het plaatsen annuleren. Let wel op: zodra je order is geplaatst, gaat deze direct in productie bij onze fabriek.

Is deze annuleringstermijn zijn verstreken en wil je toch nog annuleren, dan helpen wij je graag bij het vinden van een oplossing. Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar klantenservice@horrenstunter.nl.

Wil je nog iets aanpassen aan je order voordat deze is ingepland bij onze fabrikant(en)? Dan kun je dit doorgeven via klantenservice@horrenstunter.nl. Houd er rekening mee dat aanpassingen niet altijd mogelijk zijn en dat de levertijd van de order hierdoor langer kan worden.

Verwerking van bestellingen2022-12-07T13:42:03+01:00

De bestelling / orders worden verwerkt vanaf het moment dat je de betaling hebt afgerond. Wanneer je er voor kiest om te betalen via bankoverschrijving verwerken wij de bestelling pas na ontvangst van het bedrag. Wanneer de order definitief is ingepland bij onze producenten ontvang je daar uiteraard ook bericht van.

Overzicht betaalmogelijkheiden2023-08-22T11:36:00+02:00

Bij Horrenstunter.nl kan je op de volgende wijze betalen:

  • iDeal
  • Betaling per bankoverschrijving
  • Bancontact
  • CreditClick (in delen betalen)
  • Klarna ‘Betaal later’

Alle betaalopties zijn gratis, wij hanteren geen toeslagen, ongeacht de betaaloptie.

Telefonisch bestellen2022-12-07T15:09:58+01:00

Helaas kan er bij een webshop niet telefonisch besteld worden. Bestellingen moeten gedaan worden via onze website.
Kom je er zelf niet goed uit? Probeer dan een naaste om hulp te vragen. Lukt dat ook niet? Neem dan contact met ons op!

Kortingscodes2023-09-01T13:40:47+02:00

Korting geef je alleen als je reguliere prijs te duur is. Daarom stunten wij op voorhand met de prijs van onze producten (dat verklapt de naam van de website al een beetje). Eventuele extra inkoopvoordelen worden wel toegepast op onze producten. Daardoor zal er incidenteel een artikel afgeprijsd zijn in de webshop.

Titel