Bezorgen & afhalen2022-12-08T10:39:35+01:00
Transport en Levering2023-08-22T11:59:28+02:00

Jouw Bestelling: Wat Je Moet Weten

Heb je bij ons besteld? Top! Hieronder leggen we je uit wat je kunt verwachten.

Wie zorgt voor de levering?

Of het nu de fabrikant zelf is of onze top transporteur, jouw bestelling is bij ons in goede handen. Deze toppers weten precies hoe ze jouw grote of kwetsbare items veilig moeten vervoeren. Dus, relax, jouw bestelling komt in perfecte staat jouw kant op!

Waar leveren we?

Even een heads-up: we leveren tot aan de deurbel. Woon je in een appartement? Dan zetten we het netjes voor je klaar in de centrale hal.

Hoe volg je jouw bestelling?

Zodra jouw pakketje op pad gaat, krijg je van ons een mailtje met een track-and-trace code. Zo kun je ‘m live volgen. Woon je in de buurt van Bleiswijk? Dan bellen we je even voordat we voor de deur staan. Voor de kleinere spulletjes schakelen we PostNL in.

Order niet in één keer geleverd2023-02-01T09:49:16+01:00

Wanneer je een order hebt geplaatst met verschillende producten, is het mogelijk dat deze los van elkaar worden verstuurd. Dit doen we om onze levertijden zo kort mogelijk te houden en om jou zo snel mogelijk te kunnen blij maken.

Bij elke deellevering ontvang je een track & trace code waarmee je het verloop van je pakket kunt volgen. Mocht er toch iets niet in orde zijn met de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Adres wijzigen2022-12-07T14:00:43+01:00

Wil je jouw adres aanpassen? Dat kan door in te loggen in jouw account waar je je adres kan aanpassen.

Heb je geen account aangemaakt of wil je het afleveradres van een geplaatste order aanpassen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Order niet ontvangen2023-11-14T09:48:27+01:00

Het is natuurlijk erg vervelend als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, maar geen zorgen! We helpen je graag verder. Doorloop eerst de volgende stappen:

  1. Track & Trace-code controleren
    • Een dag voor de levering: Je ontvangt de Track & Trace-code via e-mail.
    • Controleer de status: Soms kan de leveringstijd of -datum veranderen.
  2. Bezorgadres verifiëren
    • Controleer je gegevens: Zorg ervoor dat je het juiste bezorgadres hebt opgegeven. Dit adres vind je terug op je orderbevestiging en/of pakbon.
  3. Wat als je niet thuis bent?
    • Nieuwe leverpoging: Als je niet thuis bent bij de eerste leverpoging, wordt de bestelling een week later opnieuw aangeboden.
    • Nieuwe Track & Trace: Je ontvangt opnieuw een Track & Trace-code om de levering te volgen.
    • Pakket achterlaten:
      • Bezorgerinitiatief: In sommige gevallen kan de bezorger besluiten het pakket achter te laten. In dit scenario ligt de verantwoordelijkheid bij de bezorger.
      • Klanttoestemming: Als jij als klant expliciet toestemming hebt gegeven voor het achterlaten van het pakket, valt de verantwoordelijkheid voor het pakket bij jou.

Als deze stappen je niet verder helpen, neem dan gerust contact met ons op voor meer ondersteuning.

Verzendkosten2022-12-07T13:54:52+01:00

De actuele verzendkosten houden wij bij op deze pagina.

Levertijden2022-12-07T13:52:59+01:00

Horrenstunter.nl streeft er naar zo snel mogelijk te leveren. Vaak willen onze klanten snel de spullen in huis hebben. Onze actuele levertijden kan je vinden op de pagina ‘Levertijd & verzendkosten’.

Nadat je bestelling in productie is genomen ontvang je een mailtje met daar in de verwachte leverweek. Een dag voor levering ontvang je de track and trace code.
Afwijkende RAL-kleuren hebben een langere levertijd. Tijdens vakantieperiodes kunnen de levertijden uitlopen.

Titel